Kommunens kvalitet i korthet

Kommunens kvalitet i korthet (KKIK), beskriver Nynäshamns kommuns kvalitet ut ett medborgarperspektiv. Fem olika områden ingår i undersökningen.

Nynäshamn kommun har deltagit i undersökningen KKIK tre gånger sedan år 2012. Tanken med undersökningen är bland annat att kommuninvånarna ska få information om kvaliteten på den service som Nynäshamns kommun tillhandahåller samt att kommunen får information om vad som är bra och vad som kan bli bättre.

De fem områden som undersöks är:

  • Tillgänglighet.
  • Delaktighet.
  • Trygghet.
  • Effektivitet.
  • Samhällsutveckling.
Sidan granskad 2016-12-28
Sidansvarig: Åsa Eriksson

Nynäshamns kommun  ●  Stadshusplatsen 1  ●  149 81 Nynäshamn  ●  växel: 08-520 680 00  ●  fax: 08-520 140 08  
e-post: kontaktcenter@nynashamn.se  ●  Hitta hitlänk till annan webbplats, öppnas i nytt fönsterJournummerOm webbplatsen ● RSS

Nynäshamns kommun
Stadshusplatsen 1
149 81 Nynäshamn

växel 08-520 680 00
fax 08-520 140 08

kontaktcenter@nynashamn.se

Journummer
Hitta hitlänk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster
Om webbplatsen

twitterfrågeln i blått

Följ oss på Twitter @Nynashamnkommunlänk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster

Logotyp för RSS
Kommunens logotyp