Upphandling

Upphandling Södertörn ansvarar för all ramavtalsupphandling som görs i Haninge och Nynäshamns kommun.

Arbetet med upphandling för båda kommuner sker enligt gällande lagar och regler. Upphandling Södertörn ansvarar för att upphandlingarna är kvalitetssäkrade, kostnadseffektiva, affärsmässiga och rättvisa.

Om Södertörns upphandlingsnämnd

Kommunerna i Nynäshamn och Haninge bildade den första oktober 2012 en gemensam nämnd, Södertörns upphandlingsnämnd. Tjänstemännen ingår i Haninge kommuns organisation men har både Nynäshamn och Haninge kommun som uppdragsgivare. Tjänstemannaorganisationen kallas för Upphandling Södertörn.

Kontakt

Upphandling Södertörn


08-606 92 05
upphandling@haninge.se

Sidan senast ändrad:

Sidan senast ändrad:

Saknar du något på denna sida?

På nynashamn.se använder vi cookies för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder cookies. Vad är cookies?